Müşteri Hizmetleri Kategorileri
Müşteri Hizmetleri

 

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.

Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için iletişim formunu kullanabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular
  • Siparişim elime ne zaman ulaşır?

    Sitemizden alışveriş yapan siz kredi kartı sahiplerinin güvenliği için siparişinizi verdiğiniz andan itibaren ödeme / fatura bilgilerinin kontrolü gerçekleşmektedir. Bu yüzden, siparişinizin tedarik ve teslimat aşamasına gelebilmesi için öncelikle siparişinizin ödeme / fatura bilgilerinin doğruluğunun banka tarafından onaylanması gereklidir. Onayın sağlıklı olarak alınması halinde, iş günleri içinde saat 14:00'e kadar, aynı gün içinde kargoya verilir. Siparişleriniz kargoya teslim edildikten sonra İstanbul içine en geç 2 iş günü, İstanbul dışına en geç 4 iş günü içinde ulaştırılacaktır.

  • Hatalı / eksik teslimat

    Teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz.

  • Adres bilgileri

    Siparişinizin size en çabuk şekilde ulaşması için lütfen adres ve telefon bilgilerinizi mümkün olduğu kadar açık yazınız. Üyelik işlemleri sırasında bildirdiğiniz adres ile siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz adres farklı ise sipariş formunu doldururken bu konuya dikkat ediniz.

  • İade Politikamız ve İade İşlemleri

    Sipariş ettiğiniz ürünler dikkatle kontrol edildikten sonra özenle paketlenir. Buna rağmen gözden kaçırdıklarımız olursa, hatalı ürünler 7 gün içerisinde değiştirilir.

    Firmamız iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Neden belirterek, ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünleri teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde iade edebilirsiniz. İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir:

    Ürünün eksiksiz ve hasarsız durumdaki

    • irsaliyeli faturası,
    • iade sebebini belirten yazı,
    • kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarı 

    Taşıma sırasında oluşmuş hasar,  kargo firması tarafından telafi edilir. Paketi teslim almadan tutanak tutturulması önerilir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.
Prepared by  T-Soft E-Commerce.